Hejhej macken...

Hej, jag har fått massor av klagomål för att jag inte bloggar. Så jag ska försöka. Igen.

Jag ska ta körkort nu, har bokat intensivkurs & liknande :) blir bra de.

Idag när jag försökte lägga in bilder från min Iphone till datorn gick det åt helvete. Hälften av bilderna hamnade på datorn iaf så ni får nöja er med lite gamla bilder :D

Jag har tagit studenten & haft en sjukt rolig sommar med fina vänner! Den bestog mestadels av festande och roadtrips. Juste! vi har köpt en till hund :D (Puzzel är moster till honom, han heter Rikki) 
Jag vet inte vad jag mer ska skriva.... typ att jag har min rosa onpie på mig & väntar på mina vänner Sandra & Josse? Det va bra skrivet. Duktig Thilda. KAKA ! 

nej nu ska jag läsa andras bloggar hoho. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0